tisdag 4 maj 2010

En annan har slarvat med räkningarna...

...så jag är utan bredband f.n. - jag hoppas kunna ordna upp detta snart!

Detta påverkar ju också internetradion. Samtidigt ger det mig en andningspaus i allt bloggande. Det har varit väldigt intensivt, och mitt sociala liv har faktiskt påverkats. Jag har en liten egenhet att göra saker ordentligt när jag väl gör dom, och det straffar sig på andra områden som inte hinns med.

De senaste tre veckorna har antalet "Afrika-inlägg" ´varit fyra per vecka istället för fem - mån-tors - och det är nog en mer lagom takt för mig under sommaren, om jag ska hinna njuta av den och lite ledighet.

När jag väl kommer igång igen blir alltså min målsättning att presentera fyra nya afrikanska artister per vecka under sommaren...

- På återhörande!

--Stefan

Inga kommentarer: