tisdag 21 april 2009

Internetradion fylls på...

Den senaste tiden har gått åt till att fylla på Internetradions spellista - f.n. nästan 500 låtar. Jag tycker att, efter denna veckas inkörningsperiod, systemet ändå fungerar med acceptabel svajighet. Datorn måste stå på dygnet runt, och det har hänt att systemet lagt av, av olika anledningar, men jag har blivit bättre på att identifiera problemen vartefter de uppstått...

Jag tar gärna emot feedback på innehållet och urvalet. Förutom det folkmusikaliska/etniska innehållet har jag kryddat med en del jazziga inslag, funk, fusion, blues, samt en del filmmusik. Singer/songwiters är en avdelning som ges ett betydande utrymme. Tonvikten kommer dock att ligga på det mångskiftande etniska, och förhoppningsvis kommer jag ha tid att fylla på med ny musik varje dag!

Hoppas nu kunna ge ännu fler tips om spännande artister genom radion - dygnet runt!

--Stefan

Inga kommentarer: